جاده شیراز-جهرم-لار-بندرعباس به بزرگراه تبدیل می شود
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

مدیرکل راه استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر احداث 800 کیلومتر بزرگراه در این استان در حال انجام است، از هدف‌گذاری ساخت 2500 کیلومتر بزرگراه تا سال 1404 خبر داد و گفت:

حدود 245 کیلومتر راه روستایی در این استان باقی مانده که تا پایان برنامه به اتمام خواهد رسید.درباره توسعه بزرگراه‌های استان فارس اظهار داشت:‌‌ در استان فارس تقریباً حدود 2500 کیلومتر جاده اصلی ‌برای تبدیل به بزرگراه تعریف شده است که از این 2500 کیلومتر، 800 کیلومتر آن در حال اجرا است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا سال 1404 این 2500 کیلومتر بزرگراه در استان فارس باید تکمیل ‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اظهار داشت: با احتساب 800 کیلومتر بزرگراه موجود تا پایان سال 1404 حدود 3300 کیلومتر بزرگراه خواهیم داشت‌.

وی اظهار داشت: البته‌ تا پایان برنامه پنجم میزان بزرگراه‌های استان فارس به حدود 1800 کیلومتر افزایش می‌یابد.

عشایری اضافه کرد:‌ پروژه‌های بزرگراهی در طرح 800 کیلومتری ما تکمیل بزرگراه‌هایی از قبیل‌ «شیراز - فسا - داراب - بندرعباس»، «شیراز - جهرم - لار - بندرعباس»، «شیراز - فیروزآباد - عسلویه»، «شیراز - کازرون»، «شیراز - سپیدان - یاسوج»، «شیراز - استهبان - نی‌ریز - سیرجان» و نیز محور محلی - منطقه‌ای جاده «مرودشت - دو رودزن» ‌است.

وی اظهار داشت: تا هفته دولت امسال 120 کیلومتر از بزرگراه‌های مذکور به بهره‌برداری رسید و بقیه پروژه‌ها به تدریج تا پایان برنامه پنجم تکمیل می‌شود و تا سال 1404 میزان 2500 کیلومتر دیگر نیز اجرا خواهد شد و به رقم 330 کیلومتر بزرگراه در استان فارس خواهیم رسید؛ همچنین آزادراه‌ها به میزان 1100 کیلومتر خواهد رسید.

* آسفالت همه راه‌های روستایی بالای 50 خانوار/ تکمیل 245 کیلومتر راه روستایی ‌‌تا پایان برنامه پنجم

‌عشایری با بیان اینکه در حال حاضر راه‌های روستایی بالای 50 خانوار در استان فارس 100 در‌صد آسفالت شده است، ادامه داد: تا پایان برنامه پنجم آسفالت محورهای روستایی بالای 20 خانوار هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس یادآور شد: حدود 245 کیلومتر راه روستایی در استان فارس باقی مانده است که تا پایان برنامه به اتمام خواهد رسید.

عشایری بیان کرد: در راستای انجام روکش اسفالت راه‌های روستایی، مناقصه‌ای برگزار کردیم، تا 112 میلیارد پروژه اجرا شود که هم‌اکنون در حال ‌انجام است.

* تکمیل حلقه مفقوده رینگ کمربندی شیراز از دروازه قرآن تا تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس بیان کرد: در شهر شیراز یک کمربندی سمت شمال شرق‌ این شهر در حال ساخت است که قبل از دروازه قرآن به سمت شرق رفته و پس از عبور از جاده سعدی، جاده خرامه را قطع کرده و به تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس متصل می‌شود.

وی یادآور شد: با تکمیل این مسیر کمربندی، رینگ کمربندی‌های شیراز تکمیل می‌شود‌.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1